Recenze: Upíří deníky 5 - Návrat

›

Název: Upíří deníky 5 - Návrat
Autor: L. J. Smith
Datum vydání: 10/2010
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 224
Česká anotace: Elena se vrací zpět do světa lidí. Za pomoci svých přátel a milovaného Stefana si užívá znovu nabyté radosti ze života. Temné síly se jí však nechtějí vzdát a opět po ní natahují své pařáty! Kdo se stane nástrojem temných sil tentokrát? Dokáže se jim Elena ubránit?

Upíři

Poslední dobou se často setkávám s knihami, které jsou o upírech. U této knihy to je hned v názvu. Většina knih je dobrá, nedá se od ní odtrhnout. Bohužel tato mezi ně nepatří. Toto je už pátý díl v této série a já pořád doufám, že se začne dít něco, co upoutá moji pozornost.

Elena se vrátila ze světa duchů. Její život začíná "úplně od začátku". Všechno by bylo zase jako dřív, ale bohužel Elena neumí mluvit, číst a ani psát. Stefan je zase šťastný, že se jeho "lásečka"(ještě jednou to od někoho uslyším, uškrtím ho) vrátila. Život ve Fell´s Church by byl ale moc jednoduchý, když teď Elena nemluví, tak se zase do tohoto, na pohled milého městečka, začínají stahovat mocné Síly. Nyní už několik lidí tato zlá Síla ovládla a chystá se i na upíry. Je jen na Eleně, aby se nikomu nic nestalo...

Pocity a hodnocení

Od téhle knihy jsem nic nečekala, ale doufala jsem, že se stane něco, čím by byla kniha zajímavější. S každou otočenou stranou klesala má nálada. Tuto knihu jsem četla snad ze všech knížek nejdéle. Prostě jsem se nedokázala přinutit číst. Tato kniha se mi zdá za tím nejhorší (od prvního dílu až po tento). I v tomto díle má Elena svůj deníček, ale píše do něho i Stefan. I v tomto díle vystupují Eleniny kamarádky - Meredith a Bonnie. Já osobně nemám Bonnie ráda. Přijde mi, jako by jí bylo deset. Samozřejmě tu nesmí chybět ani Damon, který se snaží svému bratrovi co nejvíc zničit život, ale jsem ráda, že se v tomto dílu objevil, protože, by to jinak byla knížka na uspání. Díky němu jsem se i párkrát zasmála. Nejvíce mě dostalo jméno "Mutt". Zase mi na něm vadí, že si hraje na velikého drsňáka, který všechny pokouše a vysaje.
Slyšela jsem, že šestý díl už je lepší, tak doufám, že autorka alespoň trochu pozmění pár postav. Dlouho jsem o hodnocení přemýšlela a rozhodla jsem se, že dám 1,5 hvězdičky.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuju nakladatelství Fragment.

1 · 2 · 3 · 4 · 5