Recenze: Má noc je tvůj den

›

Název: Má noc je tvůj den
Autor: Melanie Rose
Datum vydání: srpen 2011
Nakladatelství: Metafora
Počet stran: 336
Česká anotace: Jessiku Taylorovou zasáhne blesk. Když se pak ale v nemocnici vzbudí, všichni jí tvrdí, že je jakási Lauren Richardsonová, matka čtyř dětí. Lékaři její protesty přičtou ztrátě paměti a Jessice nezbývá než odjet s manželem (kterého ovšem nikdy neviděla). To horší má ale teprve přijít. Zatímco jako Lauren spí, jako Jessica vede dál svůj život svobodné slečny. A kdykoli usne jako Jessica, probudí se coby uhoněná matka s horou problémů. Jedním z nich je maličký Teddy s mozkovou dysfunkcí, pak manžel Grant, který nejspíš něco tají, umíněný mladý muž, který byl zřejmě jejím milencem... Je toho zkrátka dost a jedna duše ve dvou tělech má co dělat, aby to všechno zvládla. S láskou jde ale všechno. Dokonce i nemožné.

Jedna duše ve dvou tělech

Jessica má bezstarostný život, který by každý chtěl. Po zásahu blesku se všechno změní. Její duše se zasekne ve dvou tělech a tak musí žít dva životy. Svůj klidný a Lauřin starostlivý.
Nevím proč ale kdybych byla hrdinkou já, dva životy by se mi líbili. Kdybych v jednom něco zkazila mohla bych si to pak vynahradit v tom druhém..
Autorka měla skvělý nápad. Zprvu mi to nějakou knihu připomínalo, ale jakmile jsem se dostala hlouběji do děje změnila jsem názor. Kniha je zkrátka originální.

Příběh je napsán z pohledu Jessici.
Hlavní hrdinkou je svobodná, mladá, atraktivní dívka Jessica Taylorová.
Jassicu zasáhne blesk a její život se tím změní od základů. Když se další den probudí v nemocnici tvrdí jí zdravotní sestra, že se jmenuje Lauren, má manžela a čtyři děti. Je to jen sen, který se jí zdá nebo skutečnost? Zvykne si Jessica na to, že když jde spát probudí se jako Lauren?
Zatímco jako Lauren se postupně seznamuje se členy rodiny a tak trochu překopává jejich životy, tak jako Jessica su užívá dál svého života a seznamuje se se svým přítelem Danem. Myslíte si, že nikdo nepoznává, že Lauren není Lauren? Tak to se pořádně pletete je tady Teddy jedno z dětí a právě ten to vytuší že Jessica není jeho pravá máma. Nikdo jiný si toho nevšimne a ztrátu paměti dávají za vinu blesku, který uhodil do Lauren a Jessici ve stejném okamžiku.
Řekne Jessica nakonec někomu pravdu?

Pocity

Kniha se mi opravdu líbila. Četla se mi lehce a byla záživná. Nemohla jsem se od ní odpoutat brala jsem si ji všude a čekala co se bude dít dál. Zajímalo by mě zda bude pokračování. Líbili se mi některé vlastnosti a charaktery postav. Děj byl velmi poutavý a nebyl ani zas tak přeplácaný, je v něm vystižen obyčejný život, starosti a samozřejmě láska... Konec byl tedy hodně překvapivý, vůbec jsem to nečekala. Určitě tuhle knihu doporučuji každému kdo si chce oddychnout po těžkém dni.

Obálka i obsah mě ihned zaujali. Kniha je v kapesním formátu, což je velké plus. Na knize se mi líbili hlavně postavy. Nevím proč ale radši jsem měla Laurenin život než ten bezstarostný Jessičin. Nejspíš proto, že na celé knize se mi líbil Teddy. Každý si ho musel zamilovat. Kniha je zajímavá, záživná a zábavná. Nemám co bych ještě mohla vytknout a říci, proto dostává zasloužené 3 hvězdičky.
Za poskytnutí recenzního výtisku děkujeme nakladatelství Metafora

1 · 2 · 3 · 4 · 5