Deset tipů, jak začít psát svou knihu

12. květen 2012 | 14.19 |

smečka

Nacházíte se mnohem pravděpodobnější, úspěšně napsat a publikovat knihu, pokud budete řídit těmito radami, než napíšete jeden chapter.1. Napište své knihy pracovní název. To vám pomůže soustředit a odpovědět na otázky čtenářů ' o tématu. Nejvíce non-fiction má titulky také. Je lepší být jasné, než chytrá, ale chytrý a jasné jsou v pořádku. _Passion V každém věku: Dvanáct Způsoby Odkrýt IT_, _self-Promotion pro Creative Person_, _Quadruple Vaší knihy on-line prodej za méně než jeden Month_.2. Napište svou knihu práce. Práce je věta, nebo tak uvede diváky je hlavní problém, a jak vaše kniha vyřešíme to. Znalost práce před vámi napsat knihu vás udrží na správné cestě. Všech kapitol by měla podpořit. Práce by mohla být "Každý z vás má vášeň a můžete odkrýt prostřednictvím těchto dvanáct kroků." 3. Otestujte si své knihy význam. Zatímco většina spisovatelů strach své knize nebude prodávat, to trvá jen dva významů napsat knihu, a tři pro velké prodejce. Zeptejte se sami sebe, je to důležité? Pak si ho! Má současné užitečné informace? To má potenciál k pozitivně ovlivňují životy lidí? Je to živý, vtipný? Má pomoci zodpovědět důležité otázky? Znamená to vytvořit hlubší pochopení lidské povahy? 4. Zvýraznit vaše cílové publikum, všichni-důležité, aby vaše knihy úspěch. Ne, ne každý bude chtít přečíst knížku. Jak staré jsou vaše budoucí čtenáře? Muž? Žena? Jsou-li zájem o osobní růst, sci-fi, mystery, jak-na knihy? Jakým problémům čelí? Jsou to podnikatelé? Jaké časopisy a weby se jim zlíbí? Jsou Internet důvtipný? Co způsobuje to, že podporují? Jakmile budete vědět, je, napsat dopis a řekněte jim, proč jste psaní knihy a jaké výhody přinese jim. Vážení čtenáři po-50, "píšu vášeň v každém věku, které vám pomohou žít život plný plyn - s větší bohatství, radost a smysl." 5. Napište své důvody pro psaní této knihy. Vaše čtenáře, média, televizních a rozhlasových moderátorů talk show všichni chtějí vědět, proč jste napsal tuto knihu. Buďte připraveni dopředu, takže budete zářit při příležitosti přijde do cesty. Například, "jsem napsal tuto knihu, protože spousta mých klientů a studentů zeptal se mě. Nechtěli, teorie, praktické, jak by chtěli, aby se jim pomoci žít dobře. Toto publikum, a to především nad 50 let, chce a potřebuje praktické a duchovní nástroje, které nechávají své out.6 vášeň. Zapište si své vydavatelské cíle pro tuto knihu. Chcete dát pryč i na členy vaší rodiny nebo určité skupině? Chcete prodat? Kolik kopií chcete prodat svůj první rok? Kolik peněz chcete, aby se každý měsíc? Co publikování formát si vyberete - self-publishing, tradiční vydavatelství, tisk potřebnou kvalitu tisku, nebo na vyžádání, nebo eBook? 7. Uspořádejte části své knihy.

V jeden soubor, aby se vaše úvod, v jiném, váš index nebo zdroj sekce. Uveďte své bibliografie a vede soubor všech lidí, kteří vás budou citovat ve své knize, která vám může dát posudek později. Udržujte každé kapitoly ve vlastním souboru správně označeny, takže si můžete najít během několika minut. Dvacet procent z vašich příspěvků jsou důležité. Ujistěte se, že soubor je ve svislé poloze a ve snaze ušetřit čas a frustrace, jak svou knihu projekty roste. Udržujte počítačové soubory also.8. Zapište si kapitolu formát. Čtenáři očekávají, přehlednou mapu s průvodcem je. Mají podobné konzistence. V non-fiction, každá kapitola by měla být přibližně stejně dlouhé a mají stejné části. Chcete-li, aby vaše kapitoly jiskru, využívání příběhů, anekdot, nadpisy, fotografie, mapy, grafy, cvičení, tipy. Čtenáři jako bezstarostný-až k-číst stranu bary v boxes.9. Napište zadní kryt materiálu před psaní kniha. Tento "obrys" pomáhá dát si knihu směr a pomůže vám zaměřit se pouze na to, co je důležité, aby vaše práce nebo tématu. Vaše zadní kryt má přibližně 8 sekund udělat dojem na budoucí buyer.Include co se prodává: čtečky a posudky slavných lidí, výhody-řízený titulek na háku čtenáře otevřít knihu a číst obsah, a odrážkami výhody. Vaše bio a obraz může jít na vnitřní straně zadního krytu nechat větší prostor pro své prodejní zprávy na zadní kryt cover.Use zádech jako obchodní dopis, který můžete jít na své webové stránky nebo e-maily odesílané z vaší budoucí buyers.10. Posmívat se přední kryt ve vaší knihy raných fázích. Keep it vaší pracovní stanice inspirovat vás. Chcete-li prodat své knihy, své pokrytí a titul má kolem čtyř sekund na háku své kupce. Kryty jsou důležitější než to, co je uvnitř. Lidé a knihkupectví zkopírovat několik nápadů, jak začít. Máte barevné preference? Je vám název a krátký silný dost být čten v celé místnosti? Psaní knihy je tak mnohem jednodušší, když si k němu přistupovat v malých kousnutí. Jakmile budete tyhle deset dílů písemného budete moci začít klást konkrétnější dotazy, které se stanou vaší kapitola headings.About AuthorJudy Cullins: autor, vydavatel, kniha trenér - pomáhá odborníkům zjevně jejich kniha a webové dreamseBook: "Ten non-Techie Ways to Market Your Rezervace on-line" www.bookcoaching.com / products.shtml.Send email Subscribe@bookcoaching.com - FREE Kniha trenér říká ... zahrnuje 2 zdarma

Článek Zdroj: Messaggiamo.Com

Zpět na hlavní stranu blogu

Anketa

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 3 (2x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

RE: Deset tipů, jak začít psát svou knihu i hate this blog 09. 07. 2012 - 13:27
RE: Deset tipů, jak začít psát svou knihu moje-kniha 09. 07. 2012 - 19:21